KELAS JAHIT TELEKUNG

Sunday, March 8, 2015

BUKU..ALLAH TEMPAT MEMINTA




Sesungguhnya....
Sebelum ditutup tirai malam..
Ingin aku bercerita..
Aku telah berdosa kepada hamba Allah yang meminta..
Sepantas kilat aku dimarahiNya..
Aku lupa..
Puas berfikir..
Terlintas tindakan silap itu..
Lepas Isya' aku solat taubat..2 rakaat..
Selepas salam pertama..
Handphone berbunyi tanda pesanan..
Pertanyaan itu ini bermula..
Alhamdulillah.
Jadi sahabat....jika rasa berdosa..
Bertaubatlah.
Mintalah.


==============================================================

Untuk bangun qiam di waktu yang sunyi sepi..harus tidur lebih awal dari waktu ini.
Seharusnya hanya ada kita dan Dia.
Tiada gangguan..
Tiada bunyi...
Hanya sepi...
Ketika itu kita bersunyi..
Meluah keluh dan kesah...
Merintih hingga airmata tertumpah..

Pernah alami?

Catatan di malam yang berbeza...masa lebihkurang sama.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...